صفحه اصلی | صفحه منو

گزارش تصويري از حضور مجيد روشنگر در كافه تيتر




عكس:جواد آتشباري

4 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام . چون در قالب جدی بهتر بود از سیستم بلاگرد استفاده بشه . من یک اکانت با ایمیل شما ایجاد کردم . احتمالا یوزر و پسش میاد براتون . خواستم خبر بدم که بدونید موضوع چیه . بقیه کارهاش رو خودم می کنم . با تشکر صلح دیزاین

ناشناس گفت...

salam salam
man ham to in hamayesh boodam pas aksam koo ?!
khily khoshhal shodam ke tonestam az shiraz biam cofe shoma...

shad bashid
tanhaeey....

ناشناس گفت...

salam-jalaseye khobi bod -va hamon tor ke bedostam ham goftam titr vaghean cofe ast be manaye vagheyish...faghat to axayi ke andakhtin ye kam man vazeh tar bodam behtar bod

ناشناس گفت...

سلام..امیدوارم خوب باشین..خوشحال میشوم به وبلاگ من هم سری بزنید و در ضمن ازتون درخواست می کنم به ما در اطلاع رسانی سفر "فرسنگها برای صلح" کمک کنید..اطلاعات کافی در وبلاگ من و http://www.milesforpeace.org..ممنون [گل]

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.