صفحه اصلی | صفحه منو

شب محمد گلبن

سي و هفتمين شب از شب هاي مجله بخارا به تجليل از محقق و پژوهشگر تاريخ مطبوعات ايران محمد گلبن اختصاص يافته است . مراسم ساعت 5 بعد از ظهر شنبه پنجم خرداد در خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود.
محمد گلبن از محققان و پژوهشگراني است كه در چند زمينه داراي آثار ارزشمندي است . در زمينه بررسي و تحليل تاريخ مطبوعات ايران به ويژه دوره مشروطيت دهها مقاله و چندين كتاب از وي منتشر شده است .
در حوزه تدوين و تأليف كتابشناسي تا كنون كتابشناسي هاي : زبان ، خط ، نگارگري در ايران ، صادق هدايت و اخيراٌ فهرست توصيفي جشن نامه ها و ياد نامه ها را در سه جلد منشتر كرده است . در زمينه تصحيح سفرنامه هاي قديمي دوازده سفرنامه قديمي را با حواشي و توضيحات ارائه و منتشر كرده است . در مجموع آثار محمد گلبن به 52 جلد مي رسد .
در شب محمد گلبن شخصيت هايي چون دكتر توفيق سبحاني ، دكتر مهيار خليلي ، ع.روحبخشان ، فرامرز طالبي ، احمد شكيب آذر و مهدي ابراهيمي درباره زندگي و آثار گلبن سخنراني خواهند كرد و فيلمي مستند نيز به نمايش درمي آيد.

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
من یه جایه کوچیک زندگی می کنم . خیلی خیلی کوچیک . شاید به اندازه یه کف دست و گرم وحشتناک گرم .
وقتی این خانه را دیدم فقط لبخند زدم شاید هم لبخند تلخ .
ابتکار جالبی بود ه تا حالا ندیده بودم . ولی اسم اینجا را خیلی شنیده بودم .
میدونید همه دوست داشتنی هایی که تو این جا کوچیک با اون ها زندگی را سپری میکنم تو خانه شما مهمان می شنون . خیلی باید زیبا باشه و همین طور غریب .
با افتخار لینکتان کردم . از این پس بسیار خواهم آمد .
به خانه منم وقت شد سر بزنید . شاد خواهم شد .

ناشناس گفت...

oh la la

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.