صفحه اصلی | صفحه منو

ديروز آقاي مكس اومده بود

پندار، مرجان حاجي رحيمي : سه شنبه عصر در فضايي صميمي فرهاد آييش و همسرش مائده طهماسبي در كافه تيتر به پرسشهاي علاقمندان پاسخ دادند..آييش در ابتداي ورودش به كافه تيتر كه آن را دو جوان روزنامه نگار كه از دنياي مطبوعات خسته شده اند،اداره مي كنند،گفت:در تمام دنيا كافه هايي وجود دارد كه در آن هنرمندان بويژه كساني كه دستي در ادبيات آن كشور دارند،جمع مي شود و به نوعي پاتوق آنها محسوب مي شود.
او گفت:ولي متاسفانه در ايران چنين مكانهايي وجود ندارد كه هنرمندان و منتقدان بتوانند در فضاي آنجا راحت گفتگو كنند.آييش افزود:هرگز فكر نمي كردم كه پس از سالها چنين مكاني در ايران وجود داشته باشد.كافه تيتر هنوز ناشناخته است و بايد بيشتر معرفي شود.
فرهاد توحيدي، نمايشنامه نويس
فرهاد آييش به همراه مائده طهماسبي
عكس دسته جمعي حاضرين در جلسه ديدار، پس از گفتگو


4 نظرات:

ناشناس گفت...

mailetoon ro chek konid

kamran

ناشناس گفت...

بهتر نیست از این وبلاگ استفاده های بهتری به غیر از اطلاع رسانی میتینگ ها و گزارش آنها شود... به نظرم اینجا می تواند خیلی فعال تر باشد با توجه به پایگاه ادبی و رسانه ای که دارد

ناشناس گفت...

دوستان من سلام:
اينبار بعد از يك هفته فرصت شد تا يادي از كافه ي شما بكنم. اين همه پيشرفت در طول اين مدت كم بايد اعتراف كنم كه شگفت زده ام كرد. اصلا انتظارش را نداشتم اما خوب فكرهاي بكر با همان سرعتي كه ميايند با همان سرعت نيز پيشرفت ميكنند.
خيلي خوشحال شدم كه كافه را اينقدر شلوغ ديدم. باور كنيد...
در نتيجه سردر كافه(لينك) را برداشتم براي خودم.
اي كاش...اي كاش فرصتي ميشد و من از خم جاده برميگشتم آنگاه ميامدم گمنام تر از اين جا(بي نام بي آدرس) گوشه ي كافه مي نشستم قهوه اي چيز ميخوردم و چند بيت شعر زمزمه ميكردم. اي كاش....
آرزوي روزهاي شلوغ تري را براي ((كافه تيتر)) دارم.
يا حق/

ناشناس گفت...

سلام.براتون تو وبلاگم لینک گذاشتم.موفق باشید
www.ghorolond.mihanblog.com

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.