صفحه اصلی | صفحه منو

اصلاحيه:كافه تيتربرنده تندیس قورباغه ی طلایی شد

سال 2006 تمام شد . خیلی وقت بود در این فکر بودم که بهترین های سال دوهزار و شش را جمع آوری کنم و معرفی کنم همانطور که در وبلاگ قبلی ام مرشد و مارگریتا این کار را کرده بودم . اما این بار یک تفاوت اساسی وجود دارد آن هم این است که به منتخبان وبلاگم که در حوزه ی اینترنت انتخاب شده اند قورباغه ی طلایی می دهم . باور کنید . تندیس قورباغه ی طلایی به تعداد محدودی در آتلیه ی هنری هم پرواز مشغول ساخت است و حدودا تا یک ماه دیگر آماده می شود. كافه تيتر هم برنده يكي ازاين تنديس ها شده است. اين ابتكار جالب كار فواد خاك نژاد است.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

بهنام و بیتای عزیز . یک اشتباه کوچک در این یادداشت شما وجود دارد که آن هم احتمالا به یادداشت ناقص من بر می گردد . کافه تیتر کاندیدای جایزه نشده بلکه تندیس ویژه را برده . تنها چیزی که قرار است انتخاب شود بهترین وبلاگ سال است که آن را کاربذان اینترنت معرفی می کنند

ناشناس گفت...

salam
vay tarifetoono az yeki az bache ha shenidam koli vasvase shodam ye safar b khatere cafe shoma dashte basham... khili bahale... ma khili doost darim....
b ma ghoorbaghe nemidid?

ناشناس گفت...

بابا تنديس ويژه! بابا قورباغه طلايي! تبريك

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.