صفحه اصلی | صفحه منو

می‌آيد ؛‌ نساء جان به کافه تيتر می‌آيد

«می آید؛ نسا جان می آید» نام اثری است از سعید خواجه افضلی که در برنامه این هفته یک نمایشنامه یک عصرانه قرائت خواهد شد.
این نمایشنامه داستان هفت نفر است که در ماه صفر جلوی امام زاده ای برای نذر و نیاز جمع شده اند . اکنون ماه صفر با عید نوروز مصادف شده است و اینان سفره هفت سین خود را در امام زاده پهن کرده اند...
خواجه افضلی دانشجوی سال آخر ادبیات نمایشی است و پیش از این نمایشنامه « برف پر حرف زمستانی» را به نگارش درآورده که جایزه اول نمایشنامه را در جشنواره تجربه برای او به ارمغان آورده است.
وی تا کنون چندین داستان کوتاه را به رشته تحریر در آورده و هم اکنون عضو هیئت تحریریه نشریه دانشگاه است.
این برنامه همچون دیگر برنامه های یک نمایشنامه یک عصرانه ساعت ۱۸ سه شنبه ۱۷ بهمن در کافه تیتر واقع در خیابان انقلاب نرسیده به چهارراه ولی عصر خیابان صبای جنوبی برگزار می شود.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام و درود به همه برو بچه های تئاتری، یک پیشنهاد داشتم که اگر قابل بدونید و به اطرافیانتان هم توصیه کنید بسیار ممنون شما می شوم و آن دیدن نمایش (( فرجام )) به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی احمد ایرانیخواه است، که از امروز یکشنبه ۱۵ بهمن به مدت ۱۲ شب در تالار نو تئاتر شهر به روی صحنه می رود . / مطمئن باشید اگر با دقت این اثر نمایشی را که هفدهمین کار صحنه ای احمد ایرانیخواه است ببینید ، زاویه ای نو و تازه را از یک ژانر نمایشی خواهید دید. / مرسی

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.