صفحه اصلی | صفحه منو

رونمایی کتابشناسی توصیفی موسیقی ایران

چهارشنبه 6 تیرماه،ساعت 6 بعد از ظهر، کافه تیترمیزبان گروهی از خبرنگاران،علاقه مندان موسیقی ایرانی و دانشجویان رشته موسیقی به منظور شرکت در مراسم رونمایی جلد اول کتابشناسی و مقاله شناسی توصیفی موسیقی ایران خواهد بود.
دوره پنج جلدی( کتابشناسی و مقاله شناسی توصیفی موسیقی ایران) که تا سال آینده توسط انتشارات سوره مهر و مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهد شد ،محصول کار چندین ساله سید علیرضا میر علینقی،نویسنده ، پژوهشگرو منتقد شناخته شده در عرصه مطبوعات و کارشناس موسیقی ایرانی است.
میرعلینقی 41 ساله،متولد تهران،نوازنده سنتور و دانش آموخته نزد بزرگان موسیقی است و در زمینه هایی چون نقد،تاریخ نگاری و منبع شناسی موسیقی ،آثار متعددی تالیف کرده و مقالات تحقیقی فراوانی در نشریات تخصصی و دایره المعارف های فارسی زبان و انگلیسی زبان داخل و خارج از کشور چاپ کرده است.
در این جلسه ،میرعلینقی درباره مشکلات خاص نگارش کتاب های مرجع و اقداماتش برای تهیه دوره کتاب شناسی و مقاله شناسی موسیقی ایران به طریق توصیفی سخن می گوید و به پرسشهای حاضرین در این زمینه پاسخ خواهد داد.

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام.. متاسف شدم. این قضیه بهانه شد برای نوشتن خاطره ای از روزی گرم که با لطفتان گرمتر شد.
خوشحال می شوم کافه تیتر مرکز جهان است را بخوانید!مانا باشید!!!

ناشناس گفت...

سلام.
امروز اولین بار بود که آمدم به کافه تیتر. امیدوارم آخرین باری نباشد که کافه را دیدم. موفق باشید.

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.