صفحه اصلی | صفحه منو

نقد ادبيات معاصر آلمان در كافه

جلسه نقد و بررسي ادبيان معاصر آلمان با حضور دكتر حسيني زاد نويسنده ومترجم زبان آلماني در كافه تيتر برگزار شد.در اين جلسه ادبيان كلاسيك و معاصر اين كشوراز منظر فلسفه وسياست مورد بحث قرار گرفت.خلاصه مباحث اين جلسه اين گونه است
روح هيتلر براي هميشه از برلين گريخته است
نويسندگان معاصر آلمان خودشان را گناه كار نمي دانند
ادبيات آلمان سرشار از سرماي توخالي است
برشت به آلمان باز گشته است
نوشته هاي برشت در ايران بد فهميده شده است
جلسه نقد ادبيات معاصر آلمان

دكتر حسيني زاد

2 نظرات:

ناشناس گفت...

چند دقيقه ايي كه در نشست ادبي كافه بودم كاملا حس كردم كه چقدر جاي چنين مكان و برنامه هايي براي روزنامه نگاران و اهالي مطبوعات خالي بوده تا به حال. موفق باشيد و كافه تان پر رونق باد

Daryoosh گفت...

سلام...همیشه عاشق کافه تیتر بودم تا اینکه الان بلاگتونو پیدا کردم...ولی باورم نمیشه که اینقدر بهم شبیه باشیم!...راستی لینکتون کردم.

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.