صفحه اصلی | صفحه منو

تبریک به علی مصفا و لیلا حاتمی

لیلا حاتمی و علی مصفا؛ زوج دوست داشتنی، قصد دارند در آینده‌ای نه چندان دور در طبقه فوقانی سینما جمهوری دست به ابتکار تازه‌ای برای اهالی سینما و فرهنگ بزنند.
زوج حاتمی‌ـ‌مصفا قرار است در اقدامی جالب مجموعه‌ای را سامان بدهند که در آن علاوه بر نمایش فیلم‌های سینمایی و نقد و بررسی آنان، کافه‌تریای نیز دست و پا شود تا اهالی فرهنگ یک‌بار دیگر جایی برای نشستن، گپ زدن و دورهم جمع شدن پیدا کنند.
ما راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای را به خانم حاتمی و آقای مصفا تبریک می‌گوییم و صادقانه اعتراف می‌کنیم برای ما این مجموعه یعنی همان کافه تیتر خودمان... به آن‌جا خواهیم آمد و به همه خواهیم گفت تا بیایند.

8 نظرات:

ناشناس گفت...

بنده نیز ضمن تبریک، آرزوی دوام عمر این مجموعه را دارم.

ناشناس گفت...

سلام
این اتفاق مبارک رو تبریک می گم به عنوان یک عضوجامعه مطبوعات برای هرگونته همکاری اعلام آمادگی می کنم.

افسانه گفت...

سلام
به عنوان یکی از دوستداران فرهنگ، این اتفاق فرخنده را شادباش می گویم و برای این زوج نازنین قشنگترین روزهای سالهای خوب خدا را آرزومندم.

ناشناس گفت...

اولا یه پست واسه اعتراض به پلمپ کافه نوشتیم که وظیفمون بود.دومن : با کمال میل لینکتون کردیم.

ناشناس گفت...

منم تبریک میگم


خسته شدم از بس رفتم هشت و نیم
بیام تیتر
تبادلل ینک کنیم؟
هان؟
هان
حشراتو دعوت میکنید
به خدا پولمونوم میدیم
قهوه ترک میخوریم
هان؟
بیایمممممممممممم

ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید من یکی از دوستان لیلا حاتمی هستم مرسی از نسبتی به لیلا عزیز دارید خیلی ممنونم و همیشه موفق و شاد باشید خدانگهدارت

ناشناس گفت...

اگه بذارن تعطیل نکنن من که عاشق این جور جاهام .......

المیرا گفت...

یادش بخیر ... آنتراکت...

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.