صفحه اصلی | صفحه منو

گلشیفته زیبای ما

 دیشب که عکس‌های گلشیفته  فراهانی را دیدم به این نتیجه رسیدم که واقعا زیباست. چرا که زیبایی‌اش با روسری و بدون روسری آنقدرها تفاوت نمی کند. راستش من به هر کسی زیبا نمی‌گویم اما درمورد گلشیفته به نظرم زیبایی شرقی بی‌نظیری دارد.

 نمی‌دانم از دیشب تا حالا چرا اینقدر خوشحالم؛  به خاطر حضور موفق یک بازیگر زن ایرانی در سینمای جهان، به خاطر عکس‌های بدون  روسری و ژست‌های زیبای گلشیفته، به خاطر تعریف‌هایی که در مصاحبه‌اش از خاورمیانه  کرد یا به دلیل تسلطش به زبان انگلیسی.

فکر می‌کنم گلشیفته  سفیر شایسته‌ای برای معرفی سینما و فرهنگ ایران است. همانطوری که سوسن تسلیمی بود  و هست.

برایش آرزوی  موفقیت‌های بیشتر می‌کنم و دوست دارم بداند خیلی‌ها در وطن، مشتاق دریافت اخبار  این موفقیت‌ها هستند.

 این هم لینک  مصاحبه گلشیفته در یوتیوب

http://ca.youtube.com/watch?v=uTDRVadWZJY

9 نظرات:

ناشناس گفت...

برخي عكس اين نظر را دارند.. من كه موافق‌ام با اين چهره‌اش به‌شدت. جاي برادرش باشم.

ناشناس گفت...

مرسی از شما که بر خلاف برخی هموطنان با
این موضوع تنگ نظرانه برخورد نکردید.
من هم با دیدن این مصاحبه و حضور گلشیفته در سطح جهانی لذت بردم و دلشاد شدم.

ب.ل گفت...

سلام . از وبلاگ جدید من : http://www.coffeewithbook.blogspot.com
"کافه کتاب " دیدن کنید .
اينجا وبلاگی است برای به اشتراک گذاشتن خوانده ها و نوشته ها .
ممنونم

ناشناس گفت...

واقعا به عنوان یک زن ایرانی افتخار کردم.مطمئنم آینده درخشانی در انتظارشه.

ناشناس گفت...

مطلب زیبایی هست. با یه عکس از خانوم فراهانی هم اگر همراه میشد زیباتر هم میشد.

iranbod گفت...

با درود و احترام فراوان ،
در صورت تمایل می توانید نام و نشان کمپین درخواست انتشار دی وی دی کارتون ماندگار « خپل و باغ گل ها » و نیز سریال نامیرای « سفرهای دور و دراز هامی و کامی در وطن » اثر فراموش نا شدنی شادروان نادر ابراهیمی را در بخش پیوند خود قرار دهید :
www.soskhk.wordpress.com
ارادتمند - دکتر بهنام اوحدی

ناشناس گفت...

1- خیلی با شما موافق نسیتم. سوسن تسلیمی در اوج از ایران رفت. در فضای بسته 1360 بیشتر از آن امکان فعالیت برای افرادی چون وی فراهم نبود. گلشیفته اولاً هنرپیشه تازه واردی در سینمای ایران هستش. (کلاً 16 فیلم). به نظر من هنوز تا رسیدن به موقعیتی که خارج از یه مقوله تصادفی بتوان وی را همطراز بزرگان سینما چون راسل کرو یا دی کاپریو بدانیم خیلی وقت مانده است. وقتی هنرمندی که ادعا دارد هنر خیلی برایش مهم و حیاتی است قید فعالیت در ایران را می زند. باید فعالیت هم بتواند بنماید در خارج از ایران؟ مگر نه؟ به نظر من گلشیفته راه سختی را انتخاب کرد. فضای فرهنگی حاکم به ایران از 1375 به بعد اصلاً قابل مقایسه با قبل از آن نیست. بنابراین من به سهم خودم به عنوان یه دوستدار سینمای ایران تأسف خوردم از فقدان هنرمندی که می توانست با مساعد شدن مجدد فضای کاری در سالهای آتی موفقتر باشد.
2- از کافه تیتر و مطالب شما خوشم اومده. با اجازه تان لینکتان را به بلاگ خودم اضافه کردم.

ناشناس گفت...

کاملا با شما موافقم. در ضمن این که من هم کلی خوشحال شدم و برای چندمین بار باعث شد به ایرانی بودنم افتخار کنم...........

ناشناس گفت...

اما به نظر من گلشیفته می تونست با لباس شیکتر و پوشیده تری که نشان دهنده ایرانی بودنش باشه حضور پیدا کنه. من بر خلاف نظر شما دیگه به اندازه قبل دوستش ندارم.به نظر من واقعا ژست هایش خیلی بچه گانه و مسخره بود و هم لباسش.من وقتی دیدمش شوکه شدم. ایشواریا وقتی در مراسم کن با لباس رسمی هندشرکت نکردوهندی هاازش انتقاد کردند.من با حکومت کاری ندارم.میتوانست بدون روسری اما با یک لباسی که نشان دهنده هویتش باشه شرکت کنه.من واقعا براش متاسفم.

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.