صفحه اصلی | صفحه منو

کافه تیتر از نامزدهای محافظه‌کار حمایت نمی‌کند

خوشحالیم از این که کافه تیتر در عمر کوتاه خود، آنقدر موفق بود که محافظه‌کاران هم برای راه‌اندازی یک سایت تبلیغاتی به نفع کاندیدای موردنظر خود، از این نام سوءاستفاده می‌کنند.


غرض از نوشتن این پست این است که اعلام کنیم که کافه تیتر، هیچ سایت یا وبلاگ دیگری به جز این وبلاگ ندارد و سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگری که از این نام برای مطرح کردن خود استفاده می‌کنند، دست به اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده زده‌اند.

کافه تیتر واقعی، هرگز، نه در فضای مجازی و نه در فضای حقیقی از نامزدهای محافظه‌کار، حمایت نکرده و نخواهد کرد؛ به خصوص از نامزد دولت کریمه‌ای که یک فضای کوچک را تحمل نکرده و آن را پلمب کرد.

ما منتظریم که نتیجه انتخابات مشخص شود و امید داریم با شکست دولت کریمه، دوباره کافه کوچکمان را راه بیندازیم.


بی‌تا و بهنام

5 نظرات:

باران به روایتی دیگر گفت...

سلام
ببخشید کافه ی شما مگه چه مشکلی داشته که بستنش؟؟اپاتونو خوندم اما چیزی گیرم نیمود که بفهمم واسه چی کافه به این باحالی رو بستن؟

Sadegh گفت...

به امید اینکه دوباره کافه با صفاتون راه بیفته

رضا شبانكاره گفت...

درود اميدوارم به همين زودي كافه تيتر البته در دولت بعدي بازگشايي شود و شاهد جمع بودن دوستان شاعر و نويسنده و هنرمند و روزنامه نگار در آنجا باشيم و در انجا ديالوگ داشته باشيم. روحيه اتان را تا ان موقع حفظ كنيد.

ali گفت...

در بخش اخبار سایتم می خوانید
چرا مهندس موسوی؟؟؟ از دید مخملباف
ضرورت شرکت در انتخابات
شاهکاری از ابراهیم نبوی
ما مردمان مناظره ندیده
من به موسوی رای میدهم شما چطور؟
مناظره احمدی نژاد و کروبی برنده موسوی
مقاله های دانشجویی
درود...

سپيد گفت...

پس كجاييد؟ كافه تعطيل شده پس خودتون كوشين؟

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.