صفحه اصلی | صفحه منو

....

بغض‌هایی هست که نباید آنها را بیجا شکست.

10 نظرات:

رویا گفت...

بغض ها فرا خوانده شده اند

بهناز گفت...

گاهي بغضها ما را در هم مي شكنند؛ آن گاه ديوارها فرومي ريزندو چشمها ما را به مهماني وهم آلودي مي خوانند

fayway گفت...

gahi khod shekaste mishavim

khd boghzim

...

ایمان شاه‌سمندی گفت...

سلام... از آشنایی شما خوشحالم..البته آشنایی من با شما به دوران کاری در اصفهان بر میگردد. به امید روزهای فزون‌تر.
به بلاگ من نیز سری بزنید... و البته منتظر نقدهای شما نیز هستم.

یاسر گفت...

من که فقط پیشنهاد تأسیس کافه تیتر در قم را دادم، وبلاگم را بستند، بیچاره دل شکسته شما!

ناشناس گفت...

بغض هایی که در Saturday، June 13، 2009 پلمپ شد.

www.samtsorkhsib.blogfa.com

خورشید گفت...

و ما این بغض را فقط صبح روز شنبه 23 خرداد شکستیم......

گلناز گفت...

بغض براي شكستن است رفيق!!

www.sarahkhanoom.blogfa.com گفت...

بعضی بغض ها هست که ماهها توی گلو میمونه . با جا و بی جا میشکنه. و شکستنش به جایی بر نمیخوره. انگار فقط قضا بلا بوده واسه صدقه سری چیزایی که واسشون بغض داریم

محدثه گفت...

گاهی زندگی بار سنگینی به ماتحمیل میکند
چه اصراری بهتکرار حرف هایی که که مردم دیگه دوست ندارن
من تمام پست مطلباتونو خوندم
چه اصرار به گاهی واگر وبعد خلاص...
موفق باشید

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.