صفحه اصلی | صفحه منو

به یاد جلال هاشمی

در خبرها خواندم که سیدجلال فهیم هاشمی مدیر انتشارات روزبهان درگذشته است. دیروز این اتفاق افتاده و من تازه امروز فهمیدم. آقای هاشمی را از طریق عبدالرحیم جعفری مدیر انتشارات امیرکبیر می‌شناسم. مرد محترمی بود. همه آدم‌هایی که از طریق آقای جعفری شناخته‌ام، این‌گونه بوده‌اند؛ درست مثل خودش.

خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است، به ویژه که آخرین باری که آقای هاشمی را دیدم، سالم و سر حال بود و مشکلی نداشت.

مجموعه «آتش بدون دود» نادر ابراهیمی را او به من هدیه داد. با جواد ماه‌زاده بودیم. حالا از جواد خبری نیست و آقای هاشمی هم از میان ما رفته است. و من حتی به آن مجموعه هفت جلدی هم دسترسی ندارم.

ای کاش می‌توانستم دست‌کم در مراسم ختمش شرکت کنم. نمی‌دانم چرا باید در این موقعیت، همه آنهایی را که دوست دارم، یک جوری از دست بدهم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.