صفحه اصلی | صفحه منو

بازی وطن با آسمان

بهنام- نمی‌دانم این وطن چرا آسمان را ول نمی‌کند.27 شهریور در آسمان "قمر در عقرب" است.روی این زمین لعنتی هم فقط اوضاع ما " قمر در عقرب" است. سال‌ها پیش وقتی آسمان حالش به وخامت می‌گذاشت و تا خروس‌خوان خواب از چشم می‌گرفت.صبح به درگاه خدا شکر می‌کردم که بلایی بر سر این مردم بدبخت نازل نشد. سال‌ها پیش فکر می‌کردم که بلا فقط از آسمان نازل می‌شود، اما این روزها طور دیگری فکر می‌کنم.

فکر می کنم: وطنی که سرنوشت خود را با آسمان گره زده است، باید که به قواعد و پیمانش با آسمان پایبند باشد. این روزها آسمان حالش خراب است، خب وطن هم باید خود را به خرابی بزند، یا حداقل فیلمش را درآورد؛ که در این کار استاد زبر دستی است.

فکر می‌کنم: وطن پرست واقعی "ریچارد فرای" ایرانشناس مشهور آمریکایی است که دوست دارد در سرزمین زاینده رود دفنش کنند. همان کسی که رییس جمهورش می‌خواهد برای نجات بشریت وطن ما را به خاک و خون بکشد.

فکر می‌کنم: کار درستی کردم در انتخابات شرکت کردم تا رییس جمهور کس دیگری شود، اما دیگران جور دیگری اندیشیدند و نتیجه همینی است که می‌بینید.

فکر می‌کنم: فاتحه وطن را باید خواند.

امید که فکر غلطی کرده باشم.

دوست دارم ، کسانی که دوستشان دارم از وطنِ در احتضار چیزی بنویسند

بهزاد مرتضوی

میترا خلعتبری

علی اکبر قزوینی

مجید توکلی

محمد مطلق

پی نوشت: این بازی تلخ کاری است از حسین نوروزی

1 نظرات:

ناشناس گفت...

بهنام سلام. چند وقت پيش به يادت بودم كه مطلب اعتمادت ملي رو ديدم....
اين تلخ نوشته هاي بدجور اعصاب بهم ريز است...

ايام عزت مستدان

ارسال یک نظر

آرشیو

درباره کافه تیتر

عکس من
ما؛ یعنی بهنام و بی تا، بعد از روزها بیکاری تصمیم گرفتیم شغل و البته علاقه خودمون رو اینجوری دنبال کنیم:کافه؛اون‌هم، تیتر. این کافه۱۵تیرماه سال ۱۳۸۶به دستور پلیس امنیت ایران پلمب شد.